Direktlänk till inlägg 19 april 2016

Nu sitter jag här...

Av grannen i lådan bredvid - 19 april 2016 14:00

...med nagellack på båda händerna och försöker skriva. Det är svårt det. suck.    Jag brukar vanligtvis inte pynta mina naglar. Men satan vad svårt det är. Jag går runt med fingrarna utsträckta för att inte snudda vid någonting och facka upp det. Jag lyckas ju alltid med det ändå. o jag måste till och med torka mig i röven med fingrarna spretandes åt alla håll. Hm hoppas jag inte skrämmer iväg folk nu..


Vi byter ämne, nu längtar jag bara till sommaren, och solen. Så man får panta alla jävla kängor. Ja det kommer bli så in i bängen skönt. Vinter är inget för mig. Men nu äntligen! Nu är det snart vår i norrland!



 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av grannen i lådan bredvid - 30 april 2016 15:00


AJ, har varit på ett tandläkarbesök idag som jag nästan glömt bort. Skulle laga ett hål, blandade ihop tider vilket gjorde att det var helt oförberett för mig. Åh fyfan sprutor, bedövning, borrning, jävla metallrör och bomullstussar i hela käften sam...

UH

Av grannen i lådan bredvid - 26 april 2016 15:45


Idag har jag inte gjort något speciellt alls. Min dag har varit dötråkig. Inget värt o berätta alltså. Hade lite ont i huvudet dock.. Vädret var lite bättre, även om det blåste. Slaskigt var det också eftersom snön smälte bort. PJUH. Ja o dagen var...

Av grannen i lådan bredvid - 25 april 2016 14:38


Jajamen, då var det snöstorm, typ. Hade precis börjat avnjuta våren, och så kommer det 3 dm snö. (Tja, inte riktigt.) Men, det är ju april, som sagt, vad kan man göra. Vädret luras. Det snöade ju lite i helg men vafan inte förväntar man sig snöstor...

Av grannen i lådan bredvid - 24 april 2016 15:08

Halåo, nu sitter jag här i sängen och gör ingenting med mitt liv, läser lite gör jag, och tecknar. Att teckna är en av mina stora passioner, haha. Mår lite bättre nu iallafall, gud vilken tur, har verkligen inte tid att va sjuk nu alltså. Drog för ...

Av grannen i lådan bredvid - 24 april 2016 14:16

Hejsan hejsan, ligger i sängen just nu och känner mig fett yyyr.    Vet inte ens om jag kommer orka ta mig ur sängen idag. Soligt är det också, attans. Kanske börjar få magsjuka eller feber. Hoppas inte det, hatar magsjuka, det värsta som finns. USCH...

Presentation


En uttråkad tonåring som andas netflix och pizza.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Statistik

Frågeruta

0 besvarade frågor
Rainbow Pinwheel Pointer
Rainbow Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards